skien_kaprun_dentalsnow

Hoe wordt je een excellente dienstverlener?

Hostmanship® is de kunst anderen het gevoel te teven dat ze welkom zijn

Het zorgt ervoor dat iemand graag zaken met je doet, betrokken medewerkers en bezieling ervaart en kiest voor de oplossing die je biedt.
Kortom, dit is waarmee je je richting jouw patiënten onderscheidt van de rest.

De Hostmanship® filosofie geeft antwoord op vragen als:

  • Hoe zet ik kernwaarden om in gedrag?
  • Hoe creëer ik een betere klantbeleving?
  • Hoe creëer ik een inspirerende werkomgeving?
  • Hoe stimuleer ik leiderschap en eigenaarschap?
  • Hoe zet ik een onderscheidend imago neer?
  • Hoe ga ik de dialoog met de klant aan?
  • Hoe creëer ik een organisatie waarin iedereen zich welkom voelt

Stel je eens een wereld voor waarin iedereen zich welkom voelt. Waar op je gerekend wordt en waar men blij is met je komst.
Waar iedereen elkaar zorgvuldig, waardig en respectvol behandelt, wie of wat of waar je ook bent.

Die wereld creëren is onze missie. Omdat wij geloven dat dit de basis is voor duurzaam succes van mensen en organisaties.

In onze aanpak helpen we tandartspraktijken een cultuur te realiseren waarin het verwelkomen van jezelf, elkaar en anderen centraal staat.
Nu mensen steeds vaker vervangen worden door techniek, is onze missie echter actueler dan ooit.
In het spanningsveld tussen machine en emotie is Hostmanship de verbindende factor.

Ook jouw organisatie kan deze filosofie in de praktijk brengen. Voorwaarde is wel dat je medewerkers zich welkom voelen.
Dit vraagt om leiderschap dat gericht is op het geven van vertrouwen. En een omgeving waar je de medewerker in staat stelt de patiënt op eigen en oprechte wijze te helpen.

Voor bedrijven die kiezen voor Hostmanship snijdt het mes aan twee kanten: zowel klanten als medewerkers voelen zich thuis.
Dit zorgt voor een betrokken houding en een trots gevoel binnen de organisatie.
Ook zullen klanten zich sneller opstellen als je ambassadeurs.

De Hostmanship Group helpt je om duurzame en meetbare waarde te creëren voor medewerkers en patiënten. De inzet van de Hostmanship filosofie zal resulteren in waardevolle relaties en een hogere klantwaardering.
Door Hostmanship in te bedden in de organisatie ontstaat een mensgerichte dienstverlening, wat zich vertaalt in écht onderscheidend vermogen. Het is een uniek concept met transparantie en authenticiteit als uitgangspunten.

Deze kernvragen worden met Hostmanship beantwoord:

  • Hoe je je van je beste kant laat zien in het oprechte contact met klanten
  • Hoe je ervoor zorgt getalenteerde medewerkers en partners structureel aan je te binden
  • Hoe je erin slaagt creativiteit, samenwerking en dienstbaarheid de toon te laten zetten
Marcel Spek_Charlotte van de Wall Bake-Dental Snow